انجمن شعر و ادب جمالی

✨شعر جمالی جوان و جوانانه است ✨ رهبرمعظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای

انجمن شعر و ادب جمالی

✨شعر جمالی جوان و جوانانه است ✨ رهبرمعظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای

مشخصات بلاگ

عرض خیرمقدم وبهترین شاد باش های ما را پذیرا باشید. بسی خشنودیم که توفیق رفیق گشت تا درخدمت شما سروران رادمردی باشیم که درسینه ی مردان آشنا وطالبان راه شعر و ادب گنجینه ی شفایید.
هادی قدوسی فر

چهارفصل

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۲۴ ب.ظ

 

چهار فصل
سروده :استاد محمد خلیل مذنب(جمالی) 

دارد بهشت ،روح بهاری که در من است،
در باغ نیست شور هزاری که در من است،
در چهار فصل سال دگرگون نمیشود .
فصل خوش همیشه بهاری که در من است .
روشن تر از سپیده صبح است آفتاب .
غیب از جمال جلوه یار ی که در من است  .
من حاصل تجلی عشم ،عجب که عقل.
گم شد میان حجم غباری که در من است .
هرجا که خواست میبرد از خویشتن مرا.
با یک اشاره چهره نگاری که در من است .
شکر خدا که می شکند در حضور عقل.
سکر شراب عشق خماری که در من است .
ای ازمکان گذشته ،سفر کن به لامکان .
همراه فکر دامنه داری که در من است .
داری اگر دلی به دلم باش هم صدا .
بشنو صدای نغمه تاری که در من است .
یا صاف شو چو اینه در پیش روی یار،
یا روی کن به آینه داری که در من است ،
باورمکن که آنچه مرا هست در تو نیست ،
خود را ببین و گوشه کناری که در من است .
آخر خموش مئ کند از یک دو قطره اشک .
نور خدای عشق ، شراری که در من است .
روزی که از دیار شما کوچ می کنم .
آغوش عالم است دیاری که در من است.

  • هادی قدوسی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی